dinsdag 12 april 2011

Een verjaardagscreatie

Vandaag heb ik een kaartje afgemaakt voor It's a Magnolia Challenge. Het moest een verjaardagscreatie worden. Deze keer heb ik gekozen voor een lichtblauwe kaart samen met papier van Marianne Design.
Verder heb ik een stukje mica en allerlei creatables gebruikt. De creatables heb ik geinkt. De magnoliastempel werd ingekleurd met Bruynzeel kleurpotloden. Verder het kaartje nog met een stukje kant, wat straszsteentjes en bloemetjes afgewerkt.
Dit is mijn creatie geworden.....

Voorkant van verjaardagscreatie...

Binnenkant van verjaardagscreatie....

Zou het leuk vinden  een reactie te zien, ik zal ze graag lezen.   
                                                          


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mam!
    Erg mooi zo in het blauw!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,

    Wat een beauty van een kaartje heb je gemaakt, super!!!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van Its a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan zeg

    Bedankt voor je deelname bij its a magnolia challenge

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi kaartje Bea. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes.

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, mooie kleuren. bedankt voor je deelname aan het it's a magnolia challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen