dinsdag 24 mei 2011

Een fijne Sarah Kay dag.

Hallo bloggers, deze kaart is gemaakt voor de Dutch Card Lovers challenge. De challenge was weer een sketch te maken en ik heb hiervoor lila en roze cardstock van de Action gebruikt. Alle randen zijn met paarse inkt bewerkt. Door de creatabel heb ik een lila koordje geregen wat ik een keer bij boekvoordeel heb gekocht. Op de creatabel een lief 3D plaatje van Sarah Kay gemaakt en met wat stempeltjes, straszsteentjes en een strikje is dit mijn kaart geworden....


Ben beniewd wat je er van vind, kijk uit naar de reacties.

4 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje bea, ziet er leuk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Lief die Sarah kay plaatjes. Het lint door de creatable stans vind ik erg mooi.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart leuk die afbeeldinge erop

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen