vrijdag 10 juni 2011

Een herencolbert kaart.

Bij challenge nr 6 van het It's a Magnolia Challenge blog ben ik uitgekozen om een kaart te maken als gastdesigner. De opdracht die ik hiervoor gekregen heb is een mannen kaart in elkaar te freubelen met natuurlijk een Edwin stempel erop. Al rondneuzend op blogs en in hobbybladen kwam ik dit ontwerp,  een colbert, tegen. De kleur van het colbert is blauw met een wit overhemd eronder. Het stiksel op het colbert heb ik er met wit borduurgaren op geregen. Op de revers heb ik een blauw bloemetje geplakt. Als verrassing heb ik de binnenkant met dessinpapier beplakt en hierop wat gras met een hekje waarop ik Edwin heb neergezet. Edwin is ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden. Daarna de binnenkant met wat freubeldingetjes afgemaakt en dan ziet mijn herencolbert er zo uit....


Herencolbert dicht...


Herencolbert open.



3 opmerkingen:

  1. Wauwie die is gaaf!! Wat een leuk idee!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaart heb je gemaakt bea, ziet er prachtig uit een heel leuk idee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karte gefällt mir sehr gut. Toll!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen