vrijdag 25 november 2011

Geschenkdoosje

Hallo bloggers en nieuwe volgers, voor de nieuwe uitdaging van Duo Challenge werd een geschenkdoosje voor in de kerstboom gevraagd. Ik heb deze challenge aangevraagd en dat houd dus ook in dat je het moet maken. Voor dit geschenkdoosje heb ik wit cardstock gebruikt en het dessinpapier is van een kerstblok van de Action. Langs het strookje wat op het klepje zit heb ik een stukje kant gefreubeld. Verder heb ik de randen van het dessinpapier zowel als de randen van de dennebomen bewerkt met stickles. Op het geschenkdoosje zitten 2 stempels, het beertje is van Penny Black(kleiner gemaakt) en de andere is er 1 van Art Talent, deze heb ik gewonnen bij Karin Art Scrap. Door er nog een strikje en een splitpen aan te bevestigen ziet dit geschenkdoosje er dus zo uit....







Laat gerust je reactie achter, ik lees ze altijd met veel plezier.








6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, dat is een leuk patroontje om te bewaren!
    Dat zijn van die dingen die altijd wel weer eens van pas kunnen komen nietwaar!?

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan Bea.
    Zijn leuke cadeautjes om weg te geven.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan! Dat kanten randje geeft toch wel een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gaaf kado doosje bea. ook leuk dat beertje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    dit ziet er erg leuk en vrolijk van kleur uit!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de Duo Challenge!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen