dinsdag 10 september 2013

HONDERD PROCENT SCHATTIG.......

 
Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Afgelopen weekend was het feest in ons dorp, deze werd vandaag afgesloten met een paarden-en goederenmarkt. Maar jammer genoeg is deze grotendeels in het watergevallen, tegen half twee hield het op met regenen en zijn we toch nog maar even het dorp ingegaan. Zowaar liet het zonnetje zich nog even zien. Vandaag ook nog ontdekt dat ik bij de challenge van ScrapbookStampSociety gewonnen heb en 5 digi's mocht uitzoeken, hoe leuk is dat. Dan nu naar de kaart die ik op mijn blog wil plaatsen. Deze heb ik in elkaar gefreubeld voor de challenge bij Nadia, waar alles mag, maar met stempel. Ook doet de kaart mee aan de challenge  van Stempelträume waar stanzteile op de kaart verwerkt moesten worden en bij de challenge van DCZ waar ook alles mocht. Kijk weer uit naar je reactie die ik zo leuk vind om te lezen.......

Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock roze.
* DP Me to You-- Spring chic van Docrafts.
* Stempel Sarah Kay.
* Copic markers.
* Stencil Lin&Lene 1201/0003.
* Martha Stewart pons.
* Creatable  LR 0227--MD.
* Distress Ink tumbled glass.
* Rhinestone Stickers Panduro.
* Vintage clear stamp MD.
* Strikje uit voorraad.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maar ook een topper van een kaart, prachtige kleuren gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs en wie weet valt deze prachtige kaart ook wel in de prijzen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad 100% schattig en mooi Bea.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel LIEF en 100% SCHATTIG kaartje Bea. Je hebt een PRACHTIGE stempel gebruikt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het Bea, super voor je, gefeliciteerd met je 5 digi's, top. Dit kaartje is ook weer supermooi, een plaatje vind ik het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Bea,gefeliciteerd met je prijs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bea,
    Dan hadden jullie hetzelfde weer als wij, jammer voor het feest..Gefeliciteerd met je digi's en je kaartje met Sarah Kay is echt 100% schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief schattig kaartje is het geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht eerst dit heb ik al gezien, maar ik denk dat ik de stempel eerder heb gezien. Maar leuk is je kaart zeker, hij doet zijn naam eer aan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oja en bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig Bea, mooie kleuren, lieve stempel, Sarah Kay blijft ook zo leuk om te zien, goed hè 5 digi's winnen, ik had het al gezegd, maar nogmaals gefeliciteerd.
    Dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief en schattig kaartje heb je weer gemaakt, mam!! En wat gaaf dat je gewonnen hebt bij SSS!! Super!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een schattig kaartje gemaakt! Mooie kleuren en lief stempeltje
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart, wat een leuke stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker 100% schattig Bea. Wat zal de ontvanger hiermee in haar nopjes zijn.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Bea,
    das ist eine wunderschöne karte ....
    that is beautiful card ,wonderful colors
    thank for joining us at Stempelträume

    hugs anne2411

    BeantwoordenVerwijderen