zondag 2 februari 2014

TASJE UIT 1 VEL.........

 
 
Hallo blogvrienden, blogvriendinnen en kijkers op mijn blog, afgelopen weken zo tussen de bedrijven door bezig geweest met een tasje. Dit tasje heb ik gemaakt voor mijn schoonzusje die afgelopen woensdag haar verjaardag vierde. Dit tasje kwam ik vorige maand tegen bij een workshop van Cards&Scrap en je vind het HIER. Had er ook al eentje gemaakt voor de schoonmoeder van mijn dochter maar helaas geen foto van gemaakt. Dan heb ik ook nog leuks te vertellen want ik ben onlangs bij the challenge van My Besties Aussie 1e geworden en mocht daar 3 Bestie stempels uitkiezen en mag dan ook nog eens gastdesigner zijn. Ter zijner tijd zullen jullie de kaart of misschien een creatie wel zien verschijnen. Ben benieuwd wat je er van vind en lees heel graag een reactie hier op.














Voor deze kaart heb ik gebruikt:

*Papicolor cardstock.
* DP Sweet Threads Basic Grey.
* Sherri Baldy IMG 150.
* Copic markers.
* Creatables LR 0105,LR 0236, LR 0196 MD.
* Creatable LR 0154 label MD.
* MFD 026 NS
* Spelbinder S4-190.
* Plakstenen Art Talent.
* Meeldraden Kars.
* Distress Ink mowed lawn en picked raspberry.
* Tekst stempel Cards&Scrap.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk dit tasje, mooie kleuren en prachtige bloem en lieve stempeltjes. Gefeliciteerd met je eerste prijs en gastdesigner schap.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat gaaf is dit heel erg mooi gemaakt Bea.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een geweldig mooi tasje Bea....leuk modelletje is dat...Ik heb er ooit ook eens een paar gemaakt...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen