maandag 29 december 2014

VERJAARDAGSKAARTJE.......

 
Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Afgelopen weken erg druk geweest met al die feestdagen en alles wat er zo tussen door kwam. Heb wel op de blogs rondgeneusd en af en toe een reactie achtergelaten. Daarom wil ik vandaag mijn kaartje plaatsen voor de eerste challenge in dit nieuwe jaar bij Creaine. Dit keer hebben we een bingochallenge, ik heb dit keer gekozen voor de lijn roze/bloemen/parels. Het stempeltje is van Bugaboo. Er zijn ook weer leuke prijsjes te winnen o.a. van DisDiGistamps. De winnaar mag bij een volgende challenge gastdesigner zijn. 


Voor dit kaartje heb ik gebruikt:

* Roze en wit papicolor cardstock.
* DP MTY160107 Spring Chic.
* Bugaboo stempel.
* Copic markers.
* Crealies bloemen CLSETF03 en CLSETF12.
* Laser-cut stencil Panduro 450041.
* Distresser, Pearls.
* Distress inkt picked raspberry.
* Houten hartjes.
* Bloemetjes uit voorraad.
* Glitterlijm Stardust.

Wat gezellig dat je langs kwam,
lees je reactie met veel plezier.

1 opmerking:

  1. Hoi Bea,
    wat mooi, deze rose kaart, lief afdrukje, mooie bloemen en weer prachtig afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen