maandag 22 februari 2016

REMINDERKAARTJE CREAINE CHALLENGE.......




Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog, vandaag laat ik jullie mijn herinneringskaartje voor de lopende challenge bij Creaine zien. Je hebt nog enkele dagen, tot 28 februari,  de tijd om kaart/creatie te maken. Voor mijn kaartje heb ik Bazzill Basic Paper en DP Maya Design grandma's old porcelain cups gebruikt. De digi is een Bugaboo die ik ingekleurd heb met mijn copic markers. Verder nog vlinders met Crealies stans, distress inkt, letters alfabet Kars en plakparels van Déco Time. Het cijfer 6 heb ik met behulp van een houten 6 nagetekend. ook nog enkele bloemetjes en blaadjes uit mijn voorraad.Dit kaartje doet nog mee bij de challenge van Stempelsonne waar het thema is Alles Geht met stempel.


                                   Wat gezellig dat je nog even langs kwam,
                                het is reuze fijn om een reactie te mogen lezen.

8 opmerkingen:

  1. heel mooi voorbeeldkaartje heb je met deze sketch gemaakt Bea....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je gemaakt Bea,
    leuke digi heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Bea, mooie kleuren en stempeltje, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht van een kaart bea!
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige herinneringskaartjes, voor Creaine mooi in die donkerroze kleur. En voor Cheerful sketches heel mooi in het oranje met groen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sketch was het om te maken Bea, jou kaart ziet er ook weer prachtig uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ganz prima gemacht.
    Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen