woensdag 28 september 2016

KERSTCREATIE.....

Hallo blogsters /bloggers en bezoekers van mijn blog. Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Sara Paschal, wat leuk dat je mijn blog hebt ontdekt, hoop dat je er misschien nog wat inspiatie op vind. Afgelopen week druk met van alles en nog wat dus is het de hoogste tijd om een kerstcreatie te plaatsen. Met een sketch die ik nog had liggen en wel leuk vond ben ik aan de slag gegaan. Het papier is van Bazill Basic en het DP van Winter Wishes paper bloc van Joy Crafts. Het plaatje is een poeziealbumplaatje. De stans is van Winter Wonderland, PM 10048. Deze heb ik verwerkt op DP en vervolgens uitgeknipt. De metalen hoekjes heb ik bewerkt met gesso vermengd met distressinkt brushed corduroy en daarna behandeld met goudkleurig glitter glue. Ook heb ik kerststof op papier geplakt(voor stevigheid) en daarna uitgeknipt. Het zelfgemaakte labeltje heb ik uit ribbelkarton gehaald en wat bewerkt met gesso. Tekststempel is van Joy Crafts en uitgeknipt met een figuurschaartje. De randen zijn bewerkt met gesso en brushed corduroy. Nog wat pareltjes, distresser en een organza strikje en mijn creatie ziet er dan zo uit.


Deze creatie doet mee bij:
* WLVC *Create and Inspire * Crafting with Friends * Crafty Friends Challenge *                Scr@p-Cards Challenge.
Wat gezellig dat je even langs kwam,
het is altijd reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.

12 opmerkingen:

  1. schitterende kerstkaart. Mooi gewerkt met knipplaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    prachtige, vintage kerstkaart heb je gemaakt, heel mooi plaatje, leuk hoe je de hoekjes hebt bewerkt..mooie tag!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend en wat een hoop creativiteit zeg. Leuk dat je een poezieplaatje hebt gebruikt.....wat een idee! Die zijn vaak zo lief!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Bea ... Heel lief plaatje en leuk je labeltje uit ribbelkarton !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Bea....heel leuk gedaan. Mooi ook het ribbelkarton verwerkt als tag....supers.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldig Bea, een heel lief en nostalgisch kerstkaartje met een leuk ribbellabel! Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge!

    xx Irene (SCC-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt, mam!! Ziet er weer toppie uit!!
    Liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Bea! Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bea
    Wat een schitterende nostalgische kerstkaart.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Bea,
    wat een mooi en nostalgisch Kerstkaartje
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen