woensdag 22 februari 2017

GROEN/BLAUW CREATIE....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers op mijn blog. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik in elkaar geknutseld heb met een sketch van Die Sketchtanten. Ook wil ik dit kaartje nog mee laten doen bij de challenge  op facebook van KIC. Voor dit kaartje heb ik groen bazzill basics paper en DP van Maja Design, Lantliv life in the Coountry gebruikt. De digi is van Stamping Bella en ingekleurd met mijn copics. Verder nog dit kaartje met straszsteentjes en wat bloemetjes en blaadjes afgewerkt.




Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog,
het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Wat een gave digi, heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje en leuke sketch erbij. Super gemaakt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Bea alles past heel mooi bij elkaar.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke digi Bea,
    past prachtig bij het mooie Maja papier, hele mooie kaart
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Deine Karte ist wundervoll geworden. Danke daß du bei den Sketch-Tanten mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing creation! Clever idea with the paper and pretty colours. Nice done!
    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een prachtig kaartje. Hele leuke sketch en leuk die omgekrulde stukjes papieren je digi is prachtig ingekleurd. Je vorige kaartje is heel erg lief in die paarstinten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart, mooie kleuren en zo leuk dat omgekrulde papiertjes. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart Bea , heel lieve afbeelding en de kleurtjes doen mij verlangen naar wat beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ich bin begeistert! Was für ein zauberhaftes Motiv und eine liebevolle Gestaltung mit tollen Details. Danke, dass du bei den Sketchtanten mitmachst.
    Groetje - AndreaBastelmaus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bea, deine Karte ist zauberhaft.. ein super schönes Motiv
    Danke für deine Teilnahme bei den Sketch Tanten
    Lieben Gruß Anja

    BeantwoordenVerwijderen