woensdag 1 maart 2017

LENTEFLEURIG KAARTJE....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Vandaag is er een nieuwe maand begonnen en dat betekent dat er ook weer een nieuwe challenge start op ons blog van Cheerful Sketches. We hebben o.a. als sponsor Digital Delights, we mochten een digi uitzoeken en daarmee onze kaart/creatie maken. Je kunt je kaart/creatie inleveren tot en met 29 maart, ben benieuwd wat we allemaal mogen bewonderen deze maand. Voor mijn kaartje heb ik geel en groen cardstock en DP van een Vintageblokje(Action) gebruikt. De digi van Digital Delights is ingekleurd met mijn copics. De stansen zijn van Joy Crafts, vlinders 6002/0312 en 6002/0254, ook een Border Dies Rosa Dielicious van Do Crafts(XCU503135). De pareltjes zijn van Queen&Co. Alle randjes zijn bewerkt met distress inkt twisted citron.


Dit kaartje/creatie doet mee bij:
** CraftingwithFriends challenge
** Craftyfriendschallengeblog
** Stempelsonnenchallenge
** stampsandfun=CREATIVITY
** CreativeSketchyGirlschallenge

Leuk dat even langs kwam op mijn blog,
het doet me altijd reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Leuke sketch, gave digi en je kaartje is prachtig van kleur,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw kaartje is een toppertje Bea ..heel mooi in deze lentekleurtjes


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ganz zauberhaft gemacht. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super cute card thanks for palying around with stempelsonne... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig lentekaartje!
    Fijn dat je van de partij was bij onze challenge. Hopelijk bij de volgende ook weer?!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen