donderdag 15 februari 2018

VOORJAARSAARTJE MET BUTTERFLY BUN......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Vandaag kan ik mijn bijdrage plaatsen voor de challenge bij Cheerful Sketches van de maand februari. We hebben weer een leuke sketch en met een digi van één van onze sponsoren, Sasayaki, heb ik mijn creatie gemaakt. Op rood cardstock heb ik DP Vintage Colors Romance van Craft Sensations geplakt. De digi Butterfly bun heb ik ingekleurd met de Winsor newton brushmarkers. . De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy Crafts(6002/0356), MD( CR 1332, LR0335).Ook nog een stans van Nellie Snellen(onder digi) gebruikt. De randjes zijn geinkt met distress inkt twisted citron. Er zit ook nog een labeltje in waar je zelf een tekst op kunt schrijven. het kaartje afgewerkt met NUVO Christal Drops simply white en een groen lintje. Deze challenge duurt tot 27 februari, hoop nog mooie inzendingen te mogen bewonderen.


Dit kaartje doet mee bij:
** Createandmake challenge
** Stempelgarten challenge
** Createandinspire challenge
** Stempelsonnen challenge

Wat leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

11 opmerkingen:

  1. Eine ganz süße Karte. Toll gemacht.
    Danke daß du bei der Stempelsonnen teilnimmst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je als reminder met deze sketch gemaakt Bea...geeft mij echt al een lentegevoel met dat schattige stempeltje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Bea,
    Schattige digi heb je gebruikt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer prachtig om te zien Bea, wat een leuke digi heb je gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine total süße Karte. Gefällt mir sehr gut.
    Ich freue mich riesig über deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    Liebe Grüße und viel Glück
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So sweet and positive with the intense colours.

    Thank you very much for joining us at the Stempelgarten Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT Stempelgarten challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dear Bea, what a sweet card as well as the first card you have entered. Thanks for joining us at our Stempelgarten challenge. Unfortunately, we only allow 1 entry per person and month. So I have to delete your second link from our Linky tool. Of course your first card will still enter the drawing.
    ;-D Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eine wirklich zauberhafte Karte von dir.
    Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen